Tämä on se kysymys jota olen paljon miettinyt, tiikerikakara. Olen miettinyt, mikä sinussa saa pääni pyörälle ja perhoset lentämään mahassani.

Mutta ei kai sellaista voi määritellä.

Sinä vain olet minulle se oikea, vaikka tämä kaikki niin vaikeaa onkin. Sinä olet elämäni mies.

Tiikerikakara on melko komea ja iso mies. Vaalet hiukset aina siistiksi leikattuina pituutta 187cm ja painoa noin 90kg, vähän ajasta riippuen. Jättimäiset kourat. Oikeassa kädessä, peukalon ja etusormen välissä hänellä on risti, selässä lukee revolution. Tiikerikakaralla on surumieliset silmät ja totinen ilme. Mutta kun hän hymyilee, hänen kulmahampaansa näkyvät. Oma söpöliinini...

Tiikerikakara tykkää farkuista ja bootseista, kesällä aurinkolasit eivät juuri irtoa hänen nenältään. Tukassa pitää tietysti olla geeliä, ja tuoksun pitää olla hyvä. Armani on jo vuoden verran tuoksunut hänessä.

Armania enemmän kumminkin pidän siitä, mille tiikerikakara tuoksuu töistä palattuaan. Silloin otan hänestä kiinni ja nuuskuttelen hänen kaulaansa. Tiikerikakarasta se on äärimmäisen noloa, ja ennenpitkää hän alkaakin ähkiä: "älä nyt kun mä oon ihan likainen ja haisen paskalle, anna mä meen ensin suihkuun". Mutta minä pidän siitä tuoksusta. Hikeä ja vieno hevosentuoksu, TYÖTÄ tekevän miehen tuoksu. Tiikerikakara pitääkin minua outona, mutta antaa minun aina hetken aikaa nuuskutella.

Tiikerikakaralla on matala, seksikäs ääni. Linjan toisesta päästä kuuluva "hei beibi" saa jalkani veteliksi vielä tänäänkin. Jopa suuttuessaan hän onnistuu jollain konstilla pitämään äänensä yhtä matalana.

Kun tiikerikakara suuttuu, hän kasvaa kaksikymmentä senttiä. Hän korottaa ääntään, muttei huuda. Hän käyskentelee vihaisesti ympäriinsä. Ja kun riita menee hänen mielestään yli, hän kävelee ovesta ulos, polttaa tupakan ja käy normaalisti jossain, ja palaa puolen tunnin päästä. Koskaan minun ei tarvitse pelätä häntä.

Riidan jälkeen tiikerikakaralla on paha mieli (vaikkei riita hänen vikansa olisikaan) ja hän haluaa istua alas ja selvittää, mistä riita sai alkunsa, ja onko minulla jokin huonosti. Hän suutele otsaani ja vetää minut rintaansa vasten. Minä nojaan häneen ja tiikerikakara silittää hiuksiani. Ja sanoo joka kerta kuinka hyvälle ne tuoksuvat.

Sängyssä tiikerikakara on huomaavainen, eikä hän oikein osaa vain olla paikallaan ja nauttia. Hän on vahva ja miehekäs ja hänen täytyy saada tehdä työ.

Tiikerikakara ei oikein aina osaa sanoa asioita suoraan, eikä hänestä ole lässyttelijäksi. Minun tiikerikakarani on äijä. Hän kuvittelee, että tunteiden valloilleen päästäminen aiheuttaisi maailman räjähtämisen, tai jotain muuta yhtä kauheaa. Tiikerikakara ei sano "kiva olla tässä sun vieressä", vaan tiikerikakara vetää minut lähelleen ja suutelee niskaani.

Tiikerikakara lohduttaa minua kun minulla on paha olla, lämmittää kun minulla on kylmä, ja suojelee kaikelta pelottavalta.

Tiikerikakara katsoo suoraan silmiini, ja suoraan sydämeeni. Tiikerikakara on ja pysyy.

Rakastan sinua niin paljon!